Monday, July 21, 2008

Stretch and bend

Hej Mina små korvar! (Som Nati skulle sagt)
Inte så mycket action just nu. Och som ni vet har jag inte lust att skriva bara för att ni ska se att jag eventuellt lever.
Men idag hände något oväntat. Det dök upp en riktig hunk på mitt gym. Först tävlade vi i rodd..jag förlorade såklart.
Sen tränade jag lite kondition..ni vet väll att hjärtat är kroppens viktigaste muskel?
Medans jag cyklade och kollade på ett gripande avsnitt av Oprah som handlade om en fet sorglig familj i USA, sneglade jag efter honom. Hunken verkade mest sitta och vila på olika maskiner men när jag sprang på honom igen var han helt svettig så något ansträngande hade han tydligen gjort.
Efter jag kört lite med ett par 4-kilos hantlar var jag klar och det verkade han också vara så jag tipsade honom om att inte glömma stretcha. Hetingen sa att han skulle ta det där hemma.. jaja..säkert bara snack.
Så här het var han:

No comments: