Thursday, November 22, 2007

Update 2007

Kom på att i inlägget strax här under låter det som att jag försöker utmåla min familj som fabulös och glammig. Visst var allt snyggare då, till och med mammas Espritjoggingbyxor hade ett tjusigare snitt. Hursomhelst vill jag tillägga att idag har tyvärr både mormor och morfar gått ur tiden. Min moster sitter i rullstol efter en olycka som gjorde henne förlamad från midjan och ner. Och min mamma har börjat spela golf och påstår sig få ont i huvudet av vin och dricker därav endast Ramlösa. Jag skojar inte.

3 comments:

salvada kant said...

Fast de lät bra, och låter glammiga nu med. Men tråkigt med din moster. Var det länge sedan olyckan?

Hydrabase said...

Golftanten är inte glammiga! Tyvärr.
Olyckan..det var nog..-95..eller på nyårsdagen 96?!

Hydrabase said...

(golftanter)