Friday, January 19, 2007

Uppercut

Blir så irriterad på allt tråkigt hår. Visst, man kan ju alltid försöka att gå till frissan och försöka få något roligare. Tyvärr är en överhängade risk att du kommer därifrån med en "fräsig" frisyr. Med fräsig menar jag lite slingor och spret, kanske något KikkiBettanLotta skulle gå igång på. Tack, men nej tack.
Fanns det en salong med utvecklingsstörda, lite som ett dagcenter fast det är en frisörsalong, skulle jag klippa mig där. Ungefär som på den frisörskola där jag klipper mig nu, fast mer kreativ och spännande.
Förresten, den här bilden på Martin Kann är det finaste på länge. Den är tagen 1985, på en festival hoppas jag.

2 comments:

motherfakka said...

trimmer för håret. det är lätt och fint.

Hydrabase said...

jo men kanske, fast det blir så lätt för butchigt...