Thursday, August 16, 2007

You Better Watch Out!

Saker jag är orolig över ibland:

Att det ska flyga in en liten fågel i min minimala lägenhet. (om det händer vet jag redan hur jag ska hantera det, jag ska gå hemmifrån.)

Att en bildörr ska flyga upp när jag som vanligt cyklar skitsnabbt.

Att när jag låser upp och öppnar dörren till min lägenhet är det en okänd man där inne.

Att jag låser dörren till min lägenhet och att jag sen kastar in nycklarna genom brevinkastet.

Att jag ska döda någon, kanske när jag kör bil.

Att jag ska få mongoloida barn/att jag inte ska få några barn alls.

Annars är allt bara bra med mig!

3 comments:

salvada kant said...

Haha, kanske någon av männen som svarade på din annons om en äldre vän back in june, eller var det maj?
(Och dem bör du definitivt inte get it on med om du vill slippa oroa dig för punkt 6!)

Anonymous said...

De två första har hänt mig, det är inte så farligt. Cykelolyckan lindrades iofs av en sexkilos brandmansjackahttp, utan den hade det kunnat sluta värre.

Hydrabase said...

Jag hade vairit betydligt mer exalterad om du hade råkat ut för scenario nr 3.