Monday, October 22, 2007

Sex Me Down

Helgen var kanon, om man bortser från att någon utsatte mig för sexuella trakasserier i lördags natt. Det var inte ok. Chocken av att någon smeker och klämmer kring min vänstra vad var stor. Chocken över att när jag vänder mig om inte ser någon är ännu större. Chocken över att när jag sänker blicken och i all trängsel ser en man i rullstol som låtsas som ingenting är total. Jag sliter åt min min päls och åker hem och tar en lång dusch och skrubbar mig över hela kroppen tills min hud är ett minne blott.
Nej! Nu skojar jag! Men jag blev faktiskt ganska förvirrad. Får man hugga tag i någon som når dig till rumpan? Hur går man tillväga? Ska man sätta sig på huk? Eller?
Obs! Bilden är arrangerad. Jag skulle aldrig använda en PC.

1 comment:

E said...

Man skjutsar iväg honom bara. Ner för en trappa.