Wednesday, October 24, 2007

Värsta tråket

Oh jesus. Jag är så matt. Idag har jag varit på en "show" med Fredrik Lindström. Jag skriver "show" för jag vet inte riktigt vad det var. Det kändes som en blandning av väckelsemöte/stand up/roliga timmen där en lillgammal typ spårat ur/föreläsning och tja, jag vet inte vad. Jag tänker inte förklara varför jag var där, men jag ville inte vara där. Önskade att tiden skulle gå fort, men de 105 minuterna sniglade sig fram. Och jag mådde inte bättre av att jag fejkskrattade pliktskyldigt och insmickrande samtidigt som mitt sällskap skrattade hjärtligt. Kändes som jag fejkade en orgasm. Satt såklart långt bak i den gigantiska salongen också, och som vanligt hade jag råkat blanda ihop höger och vänster kontaktlins så att jag såg extra dåligt. Men något som jag iallafall inte kunde missa var att han bar svarta, lite för klumpiga mockaskor. Jag gissar på Hush Puppies.

No comments: