Tuesday, October 9, 2007

Snooze or lose

Jag måste ta tag i vissa små detaljer, som att få rätsida på mina sovvanor. Imorse var det hantverkare i trapphuset som höll på att montera upp ett rör utanför min dörr, och jag trodde på fullaste allvar att jag höll på att bli utsatt för inbrott eller möjligen egenmäktigt förfarande. Det lät som någon höll på att montera bort mitt brevinkast. Och jag var så trött att jag tänkte "skit samma att det är tjuvar på väg in i lägenheten, bara jag får sova" Och sen somnade jag igen.

3 comments:

E said...

Ha ha! Brukar du vara vaken när tidningen kommer? Det är annars en höjdpunkt: nej, nu är det någon som klättrar in genom brevinkastet!

Hydrabase said...

Haha! Jamen den känner jag igen också. Har en lapp på dörren där jag ber tidningsduden lägga den utanför..

Hydrabase said...
This comment has been removed by the author.