Tuesday, February 12, 2008

Oh my gadd

Mycket cement och betong just nu. Men jag gillar det..till och med när jag vakande med med en betongbasker lätt på sniskan och mascaran under ögonen i söndags morse var jag vid riktigt gott mod. Det hela blev inte sämre av att jag till vänster om mig hade jag ett par påsar bruk. Finaste sorten.
Lördagskvällen bestod bland annat av en titt på den nyöppnade tatuerings-salongen på gamla väster. Traditionsenligt var det mycket prat om tatueringar, men mest bestod pratet om vad man inte ville pryda sin kropp med. Och så funderade jag över vad som skulle ske om festen hade urartat..."free tattoos for everyoooone". Tur att vi lämnade skeppet i tid.
Här nedan visas exempel på ett smärtsamt magplask. Vi kan säga såhär...det finns fula tatueringar. Sen så finns det helt sjukt bisarrt fula tatueringar som får ens ögon att blöda. Och plötsligt så känns den första kategorin inte så farlig. Allt är ju trots allt relativt.

2 comments:

salvada kant said...

Åh herregud. Vad hemskt och rörande och sorgligt och...hemskt!

Hydrabase said...

Eller hur..nästan för dålig för att vara sann.