Tuesday, February 20, 2007

Oh, Italian stallion...not

Jag älskar ebay, och jag har inga problem med att ibland en eller flera personer redan har använt kläderna jag köper. Men det finns ett stort undantag, och det är när det dyker upp bilder på killar som ser ut att tro att de är cute, sexy, rocksnygga eller vad som. De här killarna är så otroligt avtändande så att jag har svårt lägga bud på deras ibland snygga kläder. Jag äcklas av tanken att ha på mig samma plagg som dessa killar haft mot sin hud. Min fantasi skenar och jag tänker tankar som att de precis har haft sex, eller ännu värre bara runkat, utan att duscha efteråt. Ofta har de dessutom krängt på sig för små kläder. Så jävla dålig reklam. Jag vill också tillägga att killen på bilden är bara ett av många exempel och att hans tröja är ful.

No comments: