Monday, February 12, 2007

OMG OLW

Är det någon som sett bilden på baksidan på OLW's dillchipspåsar? Två crazy dudes som gör fantom-masker med händerna! Min spontana reaktion var att det var några av Discobellarana på bilden. Vid en närmare titt var det inte det. Tyvärr inte, jag hade blivit så själaglad om de äntligen hade kommit ut ur garderoben. Istället var det en bild på "Matt Stagles från England" och hans partypolare som gillar fotboll och fest. (Det är en liten text om hur de brukar träffas för att sparka lite boll, och sen drar vidare till puben) Jag hade definitivt ätit mer chips om några från Discobelle (helst Gustav Svensson + någon med glasögon) hade varit på baksidan av påsen.

2 comments:

Anonymous said...

Tack för rekommendationen!

OLW ringde nyss, jag var tvungen att göra dem besvikna eftersom jag slutat jobba med Discobelle nu. Det blev svårt att kombinera med klubbtipsandet i Dygnet Runt och dyngan.se, men vi får se vad som händer på chipspåsarna framöver :)

Hydrabase said...

Attans!