Friday, May 11, 2007

B sleeping

Kan inte fatta att jag precis slängde ett örngott med ett broderat "B" på. B som i Bildt. Ja, som i Carl Bildt. Och nej, det är ingen i min släkt som har varit någon fanatisk stalker med böjelser för Calle B, utan det råkar komma från hans sommarhus. Det var ljusgult och vitrandigt, brodyren var i vitt och snirklig. Hur har jag i åratal kunnat gosa ner mitt ansikte mot något som Carl har gjort likadant med?! Fast det är klart, det hade varit väldigt mycket obehagligare om det hade varit Göran Hägglunds gamla örngott tex. Eller, när jag tänker på saken, så var det nog ganska bra att det var just Carls örngott, han verkar vara ganska ren och nytvättad med sin blonda lilla frisyr.
Men nu är det gone och anledningen till att jag kastade örngottet var att det helt enkelt var så slitet att det började gå sönder. Jaja, time to sleep.

2 comments:

Anonymous said...

Kan jag få en annan playlist än indielistan ikväll? Puss puss puss puss

Anonymous said...

Det måste vi fixa! Genast! Hugzz!