Tuesday, May 29, 2007

I Can't Get No Sleep

Hur osoft är det inte att "sova oroligt"? Att inte ens kunna slappna av när man är typ medvetslös. Thats me, och jag hoppas verkligen att det bara är tillfälligt. Det är på den nivån nu att jag i natt stängde av mobilen, inte få att jag skulle bli störd av något sms kl 04.11, nej, mina vänner är väluppfostrade till och med vid den tidpunkten på dygnet, nej, jag stängde av telefonen för att jag misstänkte att det kanske var dess strålning som stör mig och min sömn. Mentalsjukhuset nästa?

3 comments:

Anonymous said...

Chilla med tvångströjan, just inatt sov väl ingen gott, tack vare åskan och vädret :/htto

Hydrabase said...

Det har varit så här i flera veckor nu. Börjar tröttna.

salvada kant said...

Fattar precis, och gillar ditt sätt att tänka.