Monday, May 14, 2007

Let It Be

Plötsligt var allt nästan som vanligt och The Ark var på Tempo igen, men eftersom de fick äta i bardelen misstänker jag att deras bordsbeställning var inkommen i sista minuten. Det bjöds inte på ryggdunk och champagne, däremot lite menande kajalblickar. Måste ändå säga att det var gulligt av Sverige att tro stenhårt på sitt bidrag i melodifestivalen. Så fint att alla gav sitt stöd rätt av. Lite mindre gulligt var att The Ark inte kunde ta att "det inte gick så bra" för dem. Hade de hjärligt kunnat rycka på axlarna åt allt så hade de haft mig som fan från och med nu, fast jag tror iofs inte de är så intresserade att ha mig som fan.
Förresesten, något som jag verkligen älskar med The Ark är att deras tjejposse har samma look som "Yrla" i Ebba & Didrik. Mycket smakfullt!

No comments: