Sunday, July 15, 2007

-Fore!

Söndag+Skåne+Sol=Loppis! Jag fyndade två saker jag verkligen behövde. Den ena saken var en låda full av små funktionsdugliga handgranater.
I morgon ska jag starta veckan med att ställa mig med en stor flaska San Pellegrino (hört att det ska bli sunny i morgon också) utanför xxx-köpcenter. Sen ska jag dra ut sprint efter sprint och sikta och kasta tjejkast varje gång det kommer en flock av idioter som bär Crocs. (Eller Foppa-tofflor som dubbelidioterna kallar dem.) Jag föraktar mig själv för att jag ens vet att plastklumparna heter Crocs.

1 comment:

E said...

Ute i glesbygden, där folk har aftonbladet.se istället för universitet, där kan man inte råka på en ful och fet familj utan att åtminstone alla har på sig de där tofflorna. Och pojkarna har blå, för annars blir det bögigt.
Det är så efterblivet.