Sunday, July 8, 2007

Kräv inte er rätt!

Delvis lade jag ner bloggen för att folk i malmö är så sjukt störiga och humorlösa. (Nej jag syftade varken på Sticky eller på Hemköpsbögen.) (Och på tal om bögar, jag älskar killen på nöjesmagasinet (jag hoppas han är bög) som har halvblekta fräsiga jeans med bootcut och blond Tintin-lugg!)
Men till 80 % lade jag ner för att jag numera hänger en hel del i Ystad och bredbandet verkar inte vara sådär utvecklat här. Men hursomhelst, på den här kullerstensgatan är det stockrosor och trätollor med gåsamotiv som är the hot shit, inte www.
Men om ni folks kan gå med på att få lite halvsporadiska rapporter från mitt exotiska liv så är det upp till er. Men kräv fan inte något.

2 comments:

Anonymous said...

Roligt att du är tillbaka! Undrade just.

Anonymous said...

klart han är...