Tuesday, July 17, 2007

Say goodbye to my little friend

Häromdagen tänkte jag att jag skulle köpa nya batterier till min unicorn-hornsformade dildo (eller kanske är den mer som en spirello?!) som jag inte använt på ett bra tag. Men när de nya batterierna var på plats visade det sig att den oengagerade nonchalanta saken gått sönder. Retligt. Som den eko och miljömedvetna medborgare jag är funderar jag såklart på vad jag ska göra med den nu. Att reklamera dildon är uteslutet. Jag tror jag kommer att lägga den i holken på innegården där man lägger batterier och uttjänta apparater. En kompis föreslog att jag skulle åka till en återvinnigscentral och veva ner rutan på min bil och vifta med dildon och på bredaste skånka hojta "-vaur kastarr jaug den härra?" Men det vore kanske lite väl magstarkt. Någon måtta får det allt vara.

No comments: