Tuesday, September 11, 2007

New Romantic

Ok, ingen har missat att det är modevecka i N.Y., och ingen har nog missat att det är färgen aprikos som alla rackar ner på. Förstår inte snacket, aprikos, helt underbart. Var var ni när det var dags för färganalys i skolan? Nästan alla klär i aprikos. Neon, det tyckte ni var klädsamt det. Jaja. Jag ska nog inte tänka för mycket på det här. Förresten, när vi pratar trender, jag spår att nästa trend kommer bli glasögon där glasen är lätt polerade med vaselin. För en mer softsuddig och romantisk syn på världen.

2 comments:

salvada kant said...

Aprikos är så snyggt. Jag har en klänning med pyttig puffärm, smalt liv och utställd kjol (Marks & Spencer 1982 eller något) som jag älskar, men aldrig har på mig. Ser spinsterish ut. Måste hitta ett sätt att worka.

Hydrabase said...

M&S! Den låter lovley. Work it!