Sunday, September 9, 2007

Sun of a beach!

Hej! Var inte oroliga. Jag har inte gett upp. Det är bara det att jag icke finner ord just nu. Jag hade kunnat ger er skitsnack eller mina bästa musik-citat eller lite undringar kring vardagsmysterier. Jag kanske till och med hade kunnat vara riktigt sjukt frikostig och lägga upp en svårfångad MP3:a med Norma Jean. (skoja..som OM jag är den där killen som känner att jag har skyldigheten att sprida min svårfångade fångst)
Eller lite klassisk gnäll som typ:
"-hej-jag-har klubb-på-Retro-men inte-för-pengarnas-skull-utanför-att-jag-har-ett-djupt-rotat-musikintresse (Eller som jag och flera till borde säga oftare i musikmalmö: hej, sorry för att jag är grov men det här du föreslår nu... på det viset har jag redan blivit kn_lla_d 100 ggr, det vore roligare med ost(helst plain cheddar), nu när jag ändå levererar något med kvalité och eftertanke och faktiskt något jag brinner för".
Eller ni kanske hade velat att jag skrev om mina TopLife-Travel-memories, men det är ändå ganska lätt tråkigt och katolskt, och det känns inte relevant nu och här. Jag vet att ni föstår. Right In The Socket, eller hur?

3 comments:

salvada kant said...

Äntligen! Och aggro!

E said...

Och förvirrad!

Hydrabase said...

Haha! Ja, ganska agro. Dock inte så förvirrad som det verkar , bara en simpel skenmanöver. Och så blev det ju lite för internt..lätt hänt på fyllan och villan. Ska verkligen ta mig i kragen. Jag måste ju faktiskt värna och de två läsarna som jag har.