Tuesday, September 25, 2007

Suspekt

Jag känner mig ibland som en hora, nej jag menar en prostituerad. Och det är lustigare än vad det låter.
Känslan infinner sig ofta de gånger jag fikar med mina manliga bekanta. En och en går jag och fikar med dem, alltid på samma café, ibland flera dagar i rad, men alltså med med en "ny" vän var gång. Har tänkt att grannarna runt omkring nog börjar undra vad jag egentligen sysslar med. Varför jag är där nästan dagligen med en massa olika karlar. Men jag har en väninna också. De gånger jag fikar med henne bär hon päls och är följaktligen min kollega.

2 comments:

salvada kant said...

Haha! Pälsen är det som skingrar eventuella tvivel. Och Gud vad avundsvärt! Önskar att jag hade en massa manliga "vänner" att fika med. Nu! (Eller när jag har sålt huset.)
De här skulle kunna funka:
http://www.malba.org.ar/files/
tn_imagen_t3_632c

Hydrabase said...

Trevligt gäng, Salvada! Kunde inte valt bättre själv.