Saturday, June 23, 2007

A Midsummer Day's Dream

Man kan bli religiös för mindre.
Vaknade, gick upp och satte på Dolly Partons "My Tennessee Mountain Home". Och fast jag vet att det är helgdag-helgdag och att DN inte knappast kommer idag kunde jag inte låta bli att öppna dörren för att titta om den kanske skulle ligga där i allfall. Det gjorde den inte, där stod istället en stor (fortfarande varm!) kaffe från 7-eleven med mjölk i, en liter med perfekta jordgubbar och något att fint att läsa. Herregud! När jag slutligen fattade vad jag såg och att det var till mig blev jag tårögd och lycklig. Det här kommer jag leva på länge. Tack tack tack!

4 comments:

Anonymous said...

Hemlig beundrare?

salvada kant said...

Ja, jag vill också veta! Det vore bäst om det bara fortsatte; varje morgon samma sak, fast med olika stuff. (Fast det kanske är Björn R.s sätt att visa att han nappat på din annons.)

salvada kant said...

(Alltså, det är lika fabbigt med bara en gång också.)

Hydrabase said...

Bättre upp! En fin vän!