Thursday, June 7, 2007

Stuck in the Middle?

Sommarlovet inleddes med häng nere i Stapelbäddsparken där det just nu är Bowlriders Cup. Och som ni säkert förstår skejtar jag icke för egen maskin.
I sann mamma-anda lade jag direkt märke till att nästan ingen hade varken skydd eller hjälm. Och när jag pratar med några lokala sk8ers om detta visar det sig att man får MINUSpoäng om man har hjälm och skydd. Hm, tydligen är det som med porrfilm, knull utan kondom säljer bättre. Oj vad primitivt tänkte jag och tog cyklen och drog ut till småbåtshamnen i Limhamn. Där blev jag först charmad av lugnet och det vita vinet, men efter ett tag blev jag lite mätt på präktigheten. Tror kanske det var när jag såg en liten hund (Jack Russel Terrier?) med flytväst. Någon måtta får det allt vara.

No comments: