Tuesday, June 19, 2007

No shit, Sherlock

Fick ett nytt MasterCard för en vecka sen och det verkar vara något..skumt med kortet. Har såklart handlat som tusan med det. En massa elektronik runt om i staden, men även en hel del åtråvärt på nätet. Det konstiga är att inga pengar har dragits från mitt konto. Nu har jag två alternativ. Alternativ ett; jag är cool och normal och fattar att pengarna kommer att dras men att Nordea är sniglar. Alternativ två; Jag passar på att handla allt jag alltid drömt om, för ingen ost dras ändå från mitt konto. Tjejen med guldbyxorna-style. What would Anne Bancroft do? Ska mixa kiwi, jordgubbar, citron och färsk jucie och tänka över saken i lugn och ro nu.
(Och bara för att jag tänkt den här tanken kommer säkert en massa jobbiga kassörskor höra av sig och undra varför inte mitt kort fungerar, så blir jag tvungen att gå igenom varenda jävla köp och ringa min bank och sen vänta på ett nytt dugligt kort och prata med någon på någon 0771-linje och försöka förklara vad som hänt och så fattar de inget och jag vet inte vilket typ av konto jag har för jag slänger alltid alla papper.)

No comments: