Thursday, March 8, 2007

Day of Thunder

Dagen till ära förväntas det att jag ha rosiga kinder och ha lust att krama mina "medsystrar". Vaknade av en drös riktigt konstiga sms, ett par var från killar som "ställer upp" för oss utan kuk. Det var typ grattis hälsningar, totalt oironiska, för att det är internationella kvinnodagen. De övriga smsen var från tjejer som som ville uppmana oss till att vara starka. Vet inte villka som var värst. Men jag tror nog de är de smsen som killarna skickade. Jag blir så trött. Trött lite på samma sätt som jag blir på julafton, när allt bara handlar om EN dag. För två år sen köpte en kille en fantastisk bakelse till mig för att det var kvinnodagen. DET gjorde mig varm om hjärtat.

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
E said...

hahhahaha. jag fick också det sms och vaknade med wtf? man vill höra dagligen att man är ab fab. ifs skulle det ju kunna missbrukas- kvinnor som tror att de är något. gud förbjude! ses i svängen, mum n´sis!

Anonymous said...

SÅ censurerad

Anonymous said...

SÅ het