Friday, March 2, 2007

So, You Think You Can Write?!

Hur dålig koll är det okej att ha när man är skribent? Jag tycker det är okej att ha den sämsta kollen, men då får man banne mig väga upp med något annat. Kanske en rolig vinkel eller ett snyggt språk. Vi kan kalla det finess. Tyvärr verkar dagens krönikör i dyngan varken ha koll eller finess. Det måste vara Studio tjejen menar...för vilka är Stereo?! Han aldrig hör talas om två bleka göteborgskillar som kallar sig så. För inte kan hon mena de gamla power rockarna i "Soda Stereo", de kommer ju inte ens från Sverige. Det roliga, om vi tycker det är roligt att vara lite elak, är att jag har för mig att texten avslutades med något i stil med "Malmö har inte så mycket att komma med". . ... Jahapp.

3 comments:

Anonymous said...

hej r.s.o.t.r! jag håller på att få stroke i nyfikenhet om vem du är. pls, måste vet. dör av kramp varje gång jag läser dig blogg. sjb! lots of love/e

Hydrabase said...

Hej! Hm, det där med nyfikenhet kan vara jobbigt, jag vet verkligen hur det är.
Jag är din mamma och syster!
Tack Tack för att du gillar bloggen!!
Love

Anonymous said...

Lite strange klagomål du har: först klagar du på ett slarvfel - som att det spelar stor roll. Sen klagar du på ett slut som du själv har hittat på?? Tycker tvärtom att Moa har en poäng.